attvaramamma

Påskfirande någonstans ute i en stuga.

Family living Permalink0
Idag ska vi åka och fira påsk hos mamma och pappa tillsammans med en annan familj som vi nu har firat påsk med i 30år! eller ja, 30år för de vuxna eftersom de startade traditionen innan vi kom. Kul att jag skriver "de vuxna" förresten. Betyder det att jag inte ser mig själv som vuxen? 
 
Idag ska jag få göra mig fin! Fixa hår och smink, byta ut mjukisbrallorna mot den nya klänningen, slänga in tröjan som är full med bebisdreggel och en och annan spya i tvättmaskinen. Ja kort och gott så ska jag få vara människa igen! Sedan återstår väl att se hur länge klänningen klarar sig från att bli spydd/dregglad på, men sånt är livet då man är mamma. Inte alltid så glammigt som vissa får det att låta. 
 
Räkna med en del egobilder i kommande inlägg, man måste ju passa på när man får ta sig ur huset och känna sig som the bomb! 
Till top