attvaramamma

verkligheten börjar komma ikapp

Family living Permalink2
Det är en ständig kamp med mitt inre. Känslorna åker runt som tvätten i torktumlaren på övervåningen. Tröttheten är bestående men jag hoppas att det snart ska vända. Att dimman i skallen lättar i takt med ett ljuset börjar återvända. Jag kastar mig ut i det okända utan att ha en aning om vad som komma skall. Jag vet bara att jag måste klara även denna prövning.
 
 
#1 - - Marran:

Ljusare tider väntar, bokstavligt på alla sätt. Vad som än kommer hända kommer det att bli bättre. Tagga nu för en vår fullt av plugg, jobb, träning, fest, mys och mycket annat :)

#2 - - Jenny:

Man tar dag för dag, steg för steg, prövning för prövning för att inte drunkna i vad man tror är framtiden. Tillslut är man starkare än någonsin!

Svar: Du har så rätt! Jag ska verkligen försöka leva efter det. Dag för dag. Du är stark!
Lina Lundström

Till top